Tisdag

För fyra dagar sen slutade jag med Gabapentin, åter ett rävgift som misshandlar kropp och själ. Läs under biverkningar, så tänker man direkt "herregud" och detta rekommenderar läkare till människor.. Helt galet. Redan två dagar efter att jag slutat med dem så kände jag mig starkare mentalt och det tar ca 48 timmar för medicinen att lämna kroppen.. ALDRIG mer litar jag på en läkare som säger att jag ska ta medicin. Hädanefter blir det bara hälsokost och naturens egna medicin. 
 
Istället då, så har jag köpt Valeriana (eftersom jag fick gabapentin att sova på då musklerna behöver slappna av) och Magnesium (muskelkramper och sömn). Och, det har fungerat! Varför stoppa i sig kemikalier när det är både farligt och giftigt?? 
 
Jag har beställt helnyponpulver  (viktigt att det är HELnyponpulver och inte nyponpulver) och johannesört också, för smärta i leder och för depression. Det ska bli spännande att se hur det fungerar. 
 
Igår gjorde jag även guldmjölk (recept även här) och här kan man läsa vad Sanna Anandala Ehdin säger om detta (immunolog och en pålitlig hälsoguru). Jag har ju de senaste veckorna fått väldigt ont i lederna, faktiskt efter att jag började med LCHF (som jag då slutade med) och tänker pröva detta mirakelmedel för att må bra. 
 
Nu är det dags för en kopp guldmjölk! 
 
 
Hälsa | Gabapentin, guldmjölk, helnyponpulver, johannesört, magnesium, sanna ehdin, valeriana | |
Upp